loading...
فرهاد مجیدی
استقلال

فرهاد مجیدی

admin بازدید : 9 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بردیم ... اونم با واکنش های عااالی سید...واکنش هات تو حلــــــقم!

خیلی ســــــالـــــــــاری...قهرمانی تو لیگ روهم به تومدیونیم جانشین عقابم...

ناصرخان راست میگفت از نظر استیل وفرم دروازبانی وهمچنین اخلاقی شبیهی بهش. تو میتونی راه عقاب نـــــــازنــــــینـــــــنم رو ادامه بدی فقط تو...

تویی که از اولــــــــم ادعایی نداشتی...

شیـــــــــــــرآسیــــــــــــــا درخشش تو امـــــــــــیدمنه!

از بقیه بچه ها وزحماتشون خیلی خیلی مرســــــــــــی :)

بــــــــرد خوبی بود...بعد از مدت ها خوشحالم کرد :))

فقط محــــــــــو سید بودم توبازی...محو هنـــــــــــرنمایی هاش و تو فکــــــــــراین مشکلش با جــــــــــــواد!

میدونم آخرش خودم باید برم آشتیشون بدم! تا نیومدم آشتی کنین تا سید بمونه! :(

اگه بزارن فصل بعد بره دفــــــــــــــتر فتل و روسرش خراب میکنم! ادامه دهنده راه ناصرخان باید بمونه! وگرنه  من میدونم وتو فتل! ترورت حتمــــــــــــــیه اگه بره ها...

پ.ن : منم به نوبه خودم روز مــــــــــــادر رو به همه مامانای گل ودوست داشتنی به خصوص مامان نازنین مهرناز و مامان خودم تبــــــــــریک میگم...باشد که همیشه قدرشونو بدونیم! :)

پ.ن2 : عکس جدیده جدیده هاااا

جذبـــــــــــــــــه رو نیگا فقط ! فدای جانشین عقابــــــــــــــم ... :)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
.
نرم افزار های کاربردی 2012
نسخه اورجینال Pes 2012
بند کفش نورانی نئون
هنزفری تغییر صدا
 
 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 9,014