loading...
فرهاد مجیدی
استقلال

فرهاد مجیدی

admin بازدید : 10 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 

به گزارش اوج نیوز،حسن اشجاری درباره حضورش در جمع آبی پوشان و شرایطش در استقلال به پرسش های اوج پاسخ داد.

پرسپولیسی نیستم

اشجاری درباره اینکه برخی معتقدند او پرسپولیسی است گفت:تقریبا از سال 85 از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته ام اما همیشه مذاکراتم با پرسپولیسی ها جدی تر بوده است.

وی افزود:حتی در زمان سرمربیگری دایی به خاطر او می خواستم به پرسپولیس بروم و پول رضایتنامه ام را از جیب دادم اما در نهایت باشگاه ذوب آهن رضایتنامه ام را برای رفتن به تیم های مس کرمان و استیل آذین که موقعیت مالی خوبی داشتند صادر کرد و رفتنم به پرسپولیس منتفی شد. قاطعانه می گویم پرسپولیسی نیستم.


به خاطر پول به استقلال نیامدم

وی درباره اینکه پس از آبی پوش شدنش باشگاه ملوان اعتقاد داشت او به خاطر پول قید ملوان را زده است اظهارداشت:پس از اینکه با سپاهان قراردادم را فسخ کردم همه توقع داشتند به ملوان بروم اما قلعه نوعی با من تماس گرفت و تصمیم گرفتم استقلالی شوم.به هیچ وجه به خاطر پول به استقلال نیامدم و عنوان کردن این مسائل برایم خنده دار است.


از بچگی طرفدار ملوان بودم


مدافع استقلال درباره اینکه از ابتدا طرفدار کدام تیم بوده است گفت:اهل فومن هستم و مردم فومن عاشقانه تیم ملوان را دوست دارند من نیز از بچگی طرفدار این تیم بودم اما در حال حاضر تیمی را دوست دارم که در آن بازی می کنم .دلم نمی خواهد هیچ وقت هواداران استقلال از من دلگیر شوند.

قلعه نوعی به من گفت "برای استقلالی شدن همیشه فرصت نداری"


وی درباره اینکه در حالی که اکثر افراد فکر می کردند او به ملوان می رود سر از استقلال در آورد اظهارداشت:قبل از حضور در استقلال با قلعه نوعی 4 ساعت حرف زدم. او به من گفت برای انتخاب تیم هایی مانند ملوان هیچ گاه دیر نمی شود اما برای استقلالی شدن همیشه فرصت نداری.کمی فکر کردم و دیدم او درست می گوید.


انتقاد ها انگیزه ام را بیش تر کرد


اشجاری درباره انتقاداتی که پس از آمدنش به استقلال به قلعه نوعی وارد شد گفت:پس از اینکه به استقلال آمدم خیلی ها گفتند به خدمت گرفتن او کار اشتباهی بوده است اما فکر می کنم تا به این جای کار پاسخ اعتماد قلعه نوعی را داده باشم. همین انتقاد ها باعث شد تا انگیزه ام برای حضور در استقلال بیش تر شود.


وی افزود:برخی گفتند او تجربه بازی در استقلال را ندارد و همین برایش دردسر ساز می شود. واقعا شنیدن این حرف ها برایم خنده دار بود. شاید تجربه حضور در استقلال را نداشتم اما در تیم های بزرگی مانند ذوب آهن و سپاهان بازی کرده بودم و آمار خوبی را برای خود در این تیم ها به جا گذاشتم.خوشحالم تمام این حرف ها باعث شد تا برای استقلال مفید تر باشم.


استقلال از گروه مرگ هم بالا می رود

اشجاری درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:حضور در آسیا را با دو تیم سپاهان و ذوب آهن تجربه کرده ام.اکثر بازکنان استقلال سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند بنابر این اگر از این جهت همه شرایط برای استقلال مهیا است فقط می ماند مسائل مالی. فکر می کنم اگر استقلال از نظر مالی تأمین شود از سخت ترین گروه ها هم بالا می آید حتی گروه مرگ.

تکذیب ادعای ساویسویچ درباره کرانچار

اشجاری درباره اینکه آیا ناگفته ای از زمان حضورش در سپاهان باقی نمانده است عنوان کرد:حرفهایی دارم که الان زمان بیان آنها نیست.به موقعش بیان می کنم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کرانچار اختلاف داشته است گفت:کرانچار؟هرگز.او نه تنها با من که با همه بازیکنان رابطه نزدیک و صمیمی داشت.


اشجاری درباره ادعای ساویسویچ که گفته بود کرانچار دائم الخمر است عنوان کرد:این یک دروغ بزرگ بود.من یک سال با کرانچار کار کردم و به جرات می گویم می خواستند او را با این شایعه خراب کنند.به نظرم مافیا همه جا هست.


نوید کیا و کریمی


وی درباره خاطرات خود از سپاهان گفت:با صراحت می گویم که یکی ازبهترین خاطرات من در سپاهان حضور در کنار بازیکن و انسان بزرگی مثل:محرم نوید کیا بود.او فوق العاده است.از نجابت و بزرگواری محرم هر چه بگویم کم گفتم.اگر در تیم مشکلی پیش می آمد،بازیکنان به خاطر حجب و حیا محرم خیلی سریع خودشان مساله را جمع می کردند.او یک الگوی واقعی برای من خواهد ماند.به جز محرم،باید درباره محمود کریمی هم حرف بزنم.فکر می کنم شخصیت و دانش کریمی سپاهان را برای آینده صاحب یک جایگاه ممتاز خواهد کرد.او بی نظیر است.


به تماشاچی پول می دادند علیه بازیکن شعار دهد


وی درباره اختلافاتی که با سپاهانی ها پیدا کرد گفت:من با کسی اختلاف نداشتم اما برایم مشکل درست کردند که الان نمی خواهم آن را خیلی باز کنم.در همین حد بگویم که در سپاهان متأسفانه نقش تماشاچی بیش از آن چیزی که باید باشد.

آن شب عجیب


اشجاری درباره برکناری علی دایی از تیم ملی پس از شکست مقابل عربستان گفت:من همه صحنه های آن شب را به یاد دارم.پس از بازی،بازیکنان تهرانی به منازلشان رفتند اما من و چند بازیکن شهرستانی در اردو ماندیم و خیلی چیزها را دیدیم.شاید یک روز ماوقع آن شب را بیان کنم.

وی درباره رابطه اش با علی دایی گفت:دایی همیشه برای من یک بزرگتر بوده است و سعی کردم رابطه استاد شاگردی را حفظ کنم.او بود که به فوتبال حسن اشجاری اعتبار داد و کمک کرد تا رشد کنم.


اشجاری درباره اینکه چه شد پس از رفتن دایی از تیم ملی،او هم جایگاهش را از دست داد اظهار داشت:نه فقط من که دیگر بازیکنان مورد علاقه دایی،پس از رفتن او کم کم خط حذف شدیم.قطبی رفتار بدی با ما کرد و هرگز آن اتفاقات را فراموش نمی کنم.فکر می کنم بدترین دوران تیم ملی مربوط به زمان سرمربیگری قطبی بود. او بدترین نتایج را برای تیم مبی به دست آورد اما خیلی دیر برکنار شد اما امیر قلعه نوعی که هیچ باختی در تیم ملی نداشت را خیلی زود برکنار کردند.

تولد داش فرزاد حاتمی رو هم با 1روز تاخیر تبریک عرض مینمایم!!!!!


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
.
نرم افزار های کاربردی 2012
نسخه اورجینال Pes 2012
بند کفش نورانی نئون
هنزفری تغییر صدا
 
 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 9,033