loading...
فرهاد مجیدی
استقلال

فرهاد مجیدی

admin بازدید : 8 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جواد لالیگایی:استقلال از این هم بهتر میشود

فقط لازم بود جواد نکونام از ایران خارج شود تا شایعات پشت سر هم ردیف شود؛ نکونام از استقلال می رود، او در حال مذاکره با اماراتی ها و...
به گزارش ستاره ها؛ اما نکو تمام این شایعات را رد کرد و گفت: «فقط برای انجام کارهای شخصی در دبی هستم نه چیز دیگری.»

*سفرت به دبی کلی شایعه به راه انداخته.

بله، شنیده ام. برای انجام یک کار شخصی به دبی آمدم ولی جرات نکردم از خانه بیرون بیایم چون گفتم شاید خبرش به تهران برسد که اینجا هستم. ولی متوجه شدم که خبرنگارها سریع این موضوع را فهمیده اند. حتی موبایل هایم را روشن گذاشته بودم که کسی شک نکند ولی خبر سفرم سریع لو رفت!(خنده)

*می گویند به دبی رفته ای تا با یک باشگاه اماراتی مذاکره کنی.

اتفاقا برای انجام کارهایم موبایل همراهم نبردم ولی وقتی برگشتم دیدم کلی زنگ خورده. فکر کنم بیشتر از روزنامه ها بود. ولی شما از قول من حتما بنویسید این خبرهایی که نوشته اند، صحت ندارد.

*یعنی قرار نیست از استقلال بروی؟


اصلا، این خبرهایی که درباره مذاکرات من با اماراتی ها نوشته شده، درست نیست. همانطور که گفتم برای انجام کارهای شخصی به اینجا آمده ام. پنجشنبه هم به تهران برمی گردم تا جمعه به اردوی تیم ملی بروم.

*ظاهرا قرار است استقلالی ها پنجشنبه به کمپ بروند و زیر نظر کابرگ بدنسازی کنند.


البته روز پنجشنبه نیست. آقای کروش گفتند بازیکنان استقلال برای ریکاوری، روز چهارشنبه(امروز) به کمپ بروند ولی من خودم با آقای کروش حرف زدم و گفتم دبی هستم و نمی توانم بیایم. ایشان هم موفق کرد و قرار شد روز جمعه به اردوی تیم ملی بروم.

*پیشنهادی از امارات نداری؟

چرا. باشگاه استقلال هم در جریان این پیشنهاد هست ولی من الان برای مذاکره نیامده ام. اماراتی ها قبل از شروع فصلمن را می خواستند ولی گفتم می خواهم در استقلال بازی کنم. الان هم می خواهم دوباره با استقلال ادامه دهم و با این تیم قهرمان لیگ برتر شوم.

*تراکتورسازی مساوی کرد. استقلال در صدر ماند.

البته ما یک بازی هم کمتر داریم و می توانیم با برد در آن بازی، شرایط را بهتر کنیم. استقلال خوب دارد نتیجه می گیرد. به نظر من ما باید کار خودمان را انجام بدهیم کاری با نتایج تیم های دیگر نداشته باشیم. در هر بازی هم که به زمین می رویم، فقط دنبال سه امتیاز باشیم.

*استقلال آن تیمی شده که خودت انتظار داشتی؟

مطمئن باشید استقلال بازی به بازی بهتر می شود. همانطور که نسبت به بازی های قبل پیشرفت خوبی کرده ایم. استقلال قطعا قوی تر و منسجم تر می شود. ولی استقلال هنوز به 100 درصد خود نرسیده. البته این نظر من است. مطمئن باشید می توانیم بهتر از این هم باشیم.

*خود تو چطور؟ به 100 درصد آمادگی ات رسیده ای؟

من اول فصل از خودم راضی نبودم ولی رفته رفته سعی کردم آماده تر شوم. می دانستم که می توانم به شرایطی که می خواهم برسم. الان از وضعیتی که دارم راضی هستم.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی

دروازه‌بان‌ها: سید مهدی رحمتی، رحمان احمدی، سوشا مکانی

مدافعان: حسین ماهینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمدنصرتی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج‌صفی، پژمان نوری

هافبک‌ها: جوادنکونام، امید نظری، علی کریمی، آندرانیک تیموریان، ابوالقاسم دهنوی، محمد نوری، میلاد نوری

مهاجمان: آرش افشین، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، سید جلال رافخایی، محمد قاضی، رضا قوچان نژاد، یعقوب کریمی، کریم انصاریفرد، احمد حسن زاده


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من هردفه که استقلال جوان میخرم مطمئنا چیز خاصی توش دیدم که خریدم...مثلا پوستر بازیکن محبوبم یا مثلا مربوط به اتفاق خاصی مثه خداحافظی فرهاد توش بوده که خریدم یعنی درکل برام خیلی مهمن.....

خب حالا شما فرض کن خسته کوفته از باشگاه بیای ببینی یکی نصف روزنامه هاتو پاره پوره کرده و یه پوستر خوشگل ازجواد لالیگایی رو هم گذاشته ته قفس طوطیش!!!!!!!!!!!!!!

یعنی واقعا من به هچین آدمی چی بگم؟! چی میتونم بگم!؟
بهش گفتم چرا؟! گفت روزنامه باطله بودن خب!!!!!!!!!     نه واقعا بهش چی بگم؟!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
.
نرم افزار های کاربردی 2012
نسخه اورجینال Pes 2012
بند کفش نورانی نئون
هنزفری تغییر صدا
 
 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 9,049