loading...
فرهاد مجیدی
استقلال

فرهاد مجیدی

admin بازدید : 4 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرآنلاین؛ وقتی بعضی از آنها را تعریف می‌کرد و پرسیدیم تا به حال جایی آنها را گفته‌ای، خنده‌کنان گفت: «رویم نمی‌شد تعریف کنم.»

آرش برهانی خاطرات بسیار شیرینی از قهرمانی استقلال تعریف کرد؛ با آن پنالتی از دست رفته‌اش.

از روزی گفت که اولین بار ناصر حجازی را دید و از اولین تماسی که با اسطوره آبی‌ها داشت، چیزهای بسیار جالب و شنیدنی تعریف کرد.
آرش رفت و رسید به بازی ایران و کره شمالی در پیونگ‌یانگ. همان مسابقه‌ای که کره‌ای‌ها هجوم بردند به سمت رختکن و همه صندلی به دست ایستاده بودند تا از خودشان دفاع کنند، به جز آرش برهانی.
از آن خاطره جالب و شنیدنی تعریف کرد که چطور پشت فریدون زندی قایم شده بود!
در لابلای خاطرات قدیمی از محمد نصرتی و ماجرای آوازخوانی‌اش در یک برنامه صبحگاهی تلویزیون گفت. خلاصه که این مصاحبه، یکی از جذابترین و خواندنی‌ترین مصاحبه‌های آرش برهانی شد.
بارها به خاطر گل نزدن او را سؤال‌پیچ کردیم و سعی کرد پاسخ‌هایی منطقی بدهد. درباره عادل فردوسی‌پور پرسیدیم که با خنده گفت: «چون همشهری هستیم خیلی به من گیر می‌دهد.»

از او پرسیدیم که آیا قلعه‌نویی به تو لقب خاصی می‌دهد که با خنده گفت: «به من می‌گوید آقامهندس!»
از سالی پرسیدیم که آقای گل شد. سالی که استقلال هم قهرمان شد و آرش در آن بازی آخر مقابل پیام خراسان، پنالتی معروفش را از دست داد و باعث شد قلعه‌نویی بدجور به یکی از بازیکنان استقلال بپرد. آرش می‌گوید: «در رختکن کلی جشن گرفتیم و خلاصه همه شاد بودیم. سوار اتوبوس که شدیم من روی صندلی شاگرد راننده نشستم. یک‌دفعه احساس کردم گردنم دارد می‌سوزد. نگو امیرخان یک ضربه به من زده. وقتی برگشتم گفت آرش ببین شانس آوردی که قهرمان شدیم وگرنه به خاطر آن پنالتی که از دست دادی، می‌کشتمت!»

آرش از آن شب یک خاطره شیرین دیگر هم در ذهن دارد. وقتی بابت آقای گلی، در آن شلم شوربای رختکن یک حرکت جالب با او کردند: «یادش به خیر. رفتم رختکن و منتظر کفش طلا بودم ولی به جای کفش طلا، یک سطل آب ریختند روی سرم!» ماجرای کامل این خاطره شیرین برهانی را هم می‌توانید ظرف روزهای آینده در مصاحبه‌اش بخوانید.

از آرش برهانی به خاطر فراز و نشیب‌های فوتبالی‌اش زیاد خاطره موجود است. یاد آن دریبل معروفش به علی انصاریان افتادیم و خودش شروع کرد به تعریف کردن: «یادم هست بعد از آن دریبل، یک روز سوار تاکسی شدم که بروم سر تمرین پاس. اصلاً کسی من را نمی‌شناخت ولی راننده تاکسی من را شناخت و گفت عجب دریبلی زدی ناقلا! تازه کرایه هم گرفت!»
رسیدیم به ماجرای حضور او در استقلال. وقتی که تلویزیون اعلام کرد او با پرسپولیس بسته! «با فتح‌ا... ‌زاده نشسته بودیم و حرف می‌زدیم که یهو تلویزیون اعلام کرد برهانی بازیکن پرسپولیس شد. اصلاً تعجب کرده بودیم شدیداً!»
او با خنده گفت: «فتح‌ا...‌زاده می‌گفت یا قرارداد را می‌بندی یا اجازه نمی‌دهم از این دفتر بیرون بروی!» آرش ماجرای پرسپولیسی نشدنش را هم کامل تعریف کرد که در همان مصاحبه این بخش از حرف‌های او را نیز خواهید خواند.

مهاجم استقلال همچنین حرف‌هایی هم درباره گزارشگرهای تلویزیونی زد. از اینکه مدام در لابلای حرف‌هایشان به او تیکه می‌اندازند: «من امسال 5 تا گل زدم که سه تای آنها در دقایق اول زده شد. یکی از گزارشگرها گفت این بازیکن سنت‌شکنی کرد. یکی گفت خودش هم باور نمی‌کرد گل بزند. آخری هم گفت عجیب است که برهانی این توپ را گل کرده. خلاصه این دوستان گزارشگر روی من خیلی حساس شده‌اند. انگار گلزنی‌های من برایشان تازگی دارد!!!!!»

منتظری:کی روش همیشه بازیکنان را سوپرایز میکند!

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "پژمان منتظری" اظهار داشت: همه چیز خوب است و از این بهتر نمی‌شود. انشاءالله روز چهارشنبه مقابل ازبکستان می‌توانیم امتیاز بگیریم و راه صعودمان را به جام جهانی هموار کنیم.
وی ادامه داد: مطمئنا نوع تمرینات متفاوت با بازی مقابل کره است چرا که اهداف تغییر کرده و سبک بازی ازبکستان با کره جنوبی متفاوت است. با تمرینات و روحیه‌ای که بازیکنان دارند و با حمایت هواداران امیدواریم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

منتظری در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان بازیکن اصلی مقابل ازبکستان در میدان حضور خواهد یافت،‌ خاطرنشان کرد: چیزی مشخص نیست. کی‌روش در هر بازی به دنبال نفراتی است که به درد تیم بخورد. ارنج اصلی قبل از بازی مشخص می‌شود. درست است هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و همه به صورت شعاری می‌گویند فرقی نمی‌کند چه کسی در میدان حاضر شود اما واقعا شرایط تیم به گونه‌ای است که با توجه به مرحله‌ای که در آن قرار داریم فرقی نمی‌کند کدام بازیکن در میدان حاضر شود. 25 نفر در اردوی تیم ملی حضور دارند و در نهایت کی‌روش تصمیم می‌گیرد.

منتظری در مورد اینکه با نبود هادی عقیلی احتمال زیادی می‌رود او کنار سید جلال حسینی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، عنوان کرد: احتمال این اتفاق زیاد است. البته کی‌روش همیشه سوپرایز دارد و با اطمینان نمی‌توان گفت چه کسی در ترکیب قرار می‌گیرد. در تفکرات کی‌روش کسی که کم کاری کند، جایی ندارد.
مدافع استقلال یادآور شد: بازی مقابل ازبکستان مطمئنا سخت‌تر از دیدار با کره است. در دور رفت ازبکستان با انجام یک بازی شناور ما را سوپرایز کرد. بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار راه رسیدن به جام جهانی را هموار کنیم. در این بازی همانند دیدار مقابل کره به حمایت مردم و رسانه‌ها نیاز داریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
.
نرم افزار های کاربردی 2012
نسخه اورجینال Pes 2012
بند کفش نورانی نئون
هنزفری تغییر صدا
 
 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 9,052